Sjunga för livet

Jag och min kompis Linda och några till var på sjökrogen i Stora Mellösa. Det fanns en utomhusscen med karaoke. Efter en stund var det min tur att sjunga Charlotte Perellis "Tusen och en natt", och jag låter INTE som Perelli, men kanske tror det efter 2 öl. Scenen var gjord av plyfaskivor som golv. Mitt i låten så åkte en plyfaskiva ner och jag fastnade med foten mellan den och en till plyfaskiva och ramlade på scenen. Medan jag LÅG på scenen så fortsatte jag sjunga liggandes somom inget hade hänt! The show must go on! Fick nog mest applåder än jag någonsin fått i mitt liv! Heja stunttricks!

Kommentarer:

1 Aga:

Svar: Ja! Den var jättegod :)

Vi hade bananer, jordgubbar, apelsin, lite kanel & chili (för fettförbränningen hehe). Sen även lite vatten bara för att få den lite mer flytande :D

Svar: Tack!
Tarja Olesen

2 Cassandra Haraldsson:

Så fin du är!

Svar: Tack vad snällt!
Tarja Olesen

3 annelie:

hihi :D

Svar: 😂
Tarja Olesen

4 Anonym:

Tarja du är bäst! Hjälp vad du är galen😂

Kommentera här: