Scotts



Jag var på Scotts på fredag. Himla kul med mycket skratt och dans.
Vi var 9 tjejer och hade verkligen sååå trevligt.
Jag hade bestämt mig för att här skulle det dansas tills stället stängde. Det hade nog min kusin Sussi med.
Strax efter 12 var den ändå något som gjorde att vi blev sååå trötta helt plötsligt och bara tittade på varandra.
Jaa, hem skulle vi och direkt.
Efteråt har jag tänkt och undrat vad det var som gjorde det hela och kom fram till en viktig slutsats:
Det var åldern...

Andra grejer som jag märkt är:

1. Det är jobbigt att sitta på golvet länge
2. Jag är helst hemma en fredagkväll
3. Jag har börjat titta på svenska filmer
4. Jag funderade ett tag på att köpa broddar
5. Ett konstigt veck har uppkommit på min panna

Är detta ålderstecken???

Kommentarer:

1 Carina S:

Ja Tarja, de kommer smygande när man minst anar dom - ålderstecknen. Det kan gå att lura dom en kväll men inte två...

Kommentera här: