Romantic-pick-nick-nix!

Micke skulle överraska med maten och drycken till vår exklusiva picknick.
Jag tänkte: servetter, filt, ljuslykta...
Han hade tänkt: En rulle toapapper!

Jag tänkte: Sallad, baguette, kyckling, ost, vindruvor...
Han hade tänkt: En macka var!

Jag tänkte: Bubbelvin eller champagne...
Han tänkte: En varsin bärs!

Jag tänkte: romantiskt vid ån...
Han hade tänkt: Bredvid en kyrkogård på en bänk blir bra!

Vi båda hade tänkt: Solsken, fågelsång...
Någon annan hade tänkt: NI får stå under ett träd med var sin bärs, en macka och lite toapapper i ÖSREGN!

ROMANTIC-NIX



Micke i regnet under trädet...

Kommentarer:

1 åsa:

HaHa... tänk så olika man kan tänka, men oavsett så fick ni ju va med varandra iaf... det är väl det som räknas?

2 sandra:

shit Tarja hälsa micke från mig att han måste raka sig annars ser han gammal ut :) men hälsa oxå att jag tyckte det var tråkigt att det inte blev så romantiskt o soligt som ni kanske velat ;)

3 Tarja:

Tyvärr är han ju SÅ gammal och vi hade det ganska mysigt under trädet...

Kommentera här: