Maxi mamma

Ica Maxi idag och hade lovat sonen att bjuda på lunch. Såg min chans när de hade provsmakning med 3 olika produkter. Sonen såg inte så nöjd ut när jag trängde mig fram genom damer som nått pensionsåldern och roffade åt mig två av allt. Han åt dock men skämdes lite. Jag säger lite, eftersom det inte var något i jämförelse med det som hände sen. Jag grabbade tag i min vagn och gick. Sonen hojtade nåt om "mamma!" Varpå jag trodde att det var på grund av gratislunchen. Men sonen var envis, så till slut var jag tvungen att lyssna. Märkte då till min förvåning att min vagn innehöll blåa stora shoppingbagar av tyg och en massa saker som jag inte hade lagt i. Tog några sekunder innan jag fattade att jag snott någon tants vagn! Sonen vill inte handla med mig mer. Ja just ja, glömde berätta att jag åkte på att köpa lunch vid korvkiosken utanför kassorna. Ska också lite i förbigående nämna att jag tappade våra drickamuggar på golvet... så där ja.

Kommentera här: