Man med jobb

Efter 1,5 år ska mannen äntligen börja jobba igen....eller tycker jag verkligen att det ska bli "äntligen"???
För vem ska nu fixa mat och tvätt och komma med min mobil till jobbet när jag glömt den?
Vem ska storhandla på dagtid och klaga på att dammet flyger runt i lägenheten?
Hmmm... Får väl vänja mig vid det...

I lördags sjöng en gammal elev till mig på TV. Helt underbart! Hon måste ha fått intresset efter mig och alla fantastiska karaoke-lektioner vi hade i skolan....eller inte...
Vackert var det i alla fall och stolt blev jag!

Laddar för Spanien resan! I helgen ska jag lyssna på Julio Iglesias och dricka vino rosso och äta tapas!
Jag ska också börja prata spanska med alla som jag känner. (Fast inte på jobbet, tror att eleverna skulle tycka att jag var konstig)

Buenos notches! Una cerveza!

Kommentarer:

1 Anna:

Hasta manana chica!

Kommentera här: