Höst marknad

Imorgon ska jag och min nya kollega ha en gemensam arbets-kväll....nja...vi får se hur mycket jobb det blir.

På lördag ska Malte stå på loppis och sälja allt möjligt. Micka har fått springa i skogen för att plocka svamp eftersom han så gärna vill sälja det.
Det blir säkert en bra reskassa till Spanien.
Annars får väl jag sälja något....karaoke-låtar kanske????
Ställa sig på torget med en mick och hatt? Undra om någon skulle betala mig för en sång eller för att försvinna.

Häromdagen på jobbet så bet någon mig. Blev lite överrumplad tills jag såg att det var en kompis som lämnade sitt barn. Vampuur-finskan kallas hon.

Kommentarer:

1 Carina S:

Plocka svamp...jag kommer och handlar...jag var vittne till vamurattacken - om du behöver anmäla bitmärket till vampurnämnden :D

Kommentera här: