Hälont

Idag har jag ont i hälen. Joggade runt hela parken zoo i lördags och sedan femkampen hos mamma.
Som vanligt förlorade Micke och mammas man. De blir sååå sura varje gång de förlorar! Det är fantastiskt roligt att se två vuxna män sura som två dagisbarn!

Imorgon var tanken att jag skulle vandra på jobbet, men var tvungen att byta dag med en annan fröken. (ont i hälen)

I helgen är det mors dag! Jag önskar mig: Massage eller fotbad, någon trevlig parfym, frukost, lunch, middag och pussar och kramar från sonen. (Sonens pappa får fixa maten)

Idag hade någon hackat sig in på min hotmail och skickat massmail till alla vänner...ej kul!!!
En gång var jag med och skickade 50 vykort till en som fyllde 50 år, när vykorten tog slut skickade  jag en massa foton på okända människor till 50-åringen. Måste ha verkat konstigt.

Bara två veckor kvar till det där bröllpet där jag ska sjunga (kraxa)...Borde nog börja träna...

Kommentarer:

1 Carina S:

Ojoj, stackars dig! Synd dessutom att joggingen du började med måste skjutas framåt :(

Kommentera här: