Äntligen bra!

Äntligen börjar jag känna mig helt återställd.
Skönt!

Dags att börja tänka på påsken då!
Måla ägg, fixa påskris, städa, laga mat, skura, slita...
Nehej, jag skojade!
Jag åker hem till Linda och Marko i Örebro några dagar och slipper allt sånt jobbigt.
När jag kommer hem igen så ska jag hem till mamma på påskmiddag och sedan ska Malte och jag åka till Västerås och roa oss med restaurangbesök och annat smått och gott.
Tycker verkligen att jag har fixat allt väldigt smidigt i år.
Hoppas att det blir så smidigt som jag tror...

Malte har gått med i nykterhetsförbundets ungdomssektion: Junis.
Tur att någon i min familj tagit sitt förnuft till fånga. Han kommer hem varje måndag och berättar om en massa kul de har gjort. Om de ordnade karaoke på nykterhetsförbundet så skulle jag också gå med!
Tyvärr finns karaoke mest på helt andra ställen...

Måste nog snart ta en Finlandskryssning igen så min familj slipper skämmas för mitt sjungande. Där känner ju ingen oss...
Å andra sidan så tror jag att Micke stöttar mitt sjungande! Han har lovat att ta mig och Linda till alla IDOL-uttagningar i hela Sverige!
Eller driver han med mig????
Ska nog komponera en egen låt åt Micke och sjunga den ikväll.
Så här ska den börja:

"Micke! Gillar du min sång eller icke?
Varför ser du ut som en dönicke?
När jag sjunger för dig, Micke!"

Vi får se om han njuter!

Kommentarer:

1 åsa:

stackars, stackars Micke...

ses på torsdag kära kusinen

2 Anonym:

hahaha jag ger dig ett asgarv min sköna vän :)

Kommentera här: