Bröllopet

Bröllopet gick bättre än planerat. Jag repeterade sången med Malte hela dagen och när det var dags att sjunga så stämde han in i sången. Vem kan motstå en sjuåring som sjunger???
Det enda negativa var att prästen innnan bröllopet hade fått för sig att jag var professionell på något vis och ville att jag tillsammans med honom skulle sjunga en psalm. Jag tordes inte säga nej till en präst. (man KAN hamna i helvetet) så jag ställde upp på att sjunga en psalm, som jag för övrigt ALDRIG INNAN HÖRT! Helt korkat!!! Så då fick jag inför gäster och brudpar LÅTSAS kunna sjunga den! Varför gör jag så här???? Brudparet däremot kunde psalmen och tyckte säkert att den lät väldigt annorlunda...

Jag har också låtsas att jag var en professionell styrkelyftare och skulle lyfta kartonger som vägde 50 kg i måndags. Min rygg avslöjade mig så nu går jag omkring med ryggont.
Igår skulle jag låtsas vara professionell kubbspelare med min onda rygg. Jag vann matchen mot Micke och Malte, men ryggen  är värre idag. Nu ska jag vara en professionell latmask idag!

Just nu är mina bröder ej kontaktbara. Fotboll, fotboll och fotboll... Tittar de inte på det så spelar de ett fotbolls TV-spel eller "laddar" för nästa match. Undra när de hör av sig till syrran... När tar VM slut???

Kommentarer:

1 Pungen:

Ha ha, vi älskar dig i alla fall syrran. VM slutar 11 juli :)

Kommentera här: